Умови використання BlueVPS

BlueVPS / Правила надання послуг


Дані правила та умови є публічною офертою та регулюють взаємини між компанією BlueVPS (далі Компанія) та клієнтом. Цей договір оферти не вимагає підписання письмово. Замовлення та оплата послуг означає повну згоду з наведеними нижче правилами та умовами. Компанія залишає за собою право вносити зміни до правил надання послуг в односторонньому порядку та без повідомлення клієнтів.


Заборонено:


- ПЗ та контент, що суперечить законодавству країни розміщення;


- сайти з продажу товарів, що суперечать законодавству країни розміщення;


- порнографія за участю неповнолітніх, тварин (zoo), інцест;


- матеріали еротичного та порнографічного характеру (adult), у тому числі посилання на них, крім країн, де це дозволено законом;


- fishing/fake, malware, farma, replica, IRC-сервіси, зокрема посилання ними;


- крадіжки та злом сайтів, "пекарні", crack/hack та інша подібна діяльність;


- сканування портів, брутфорс, проксі-чекери та інше подібне ПЗ;


- шахрайські сайти, HYIP проекти, у тому числі посилання на них;


- будь-які віруси, експлоїти, у тому числі посилання на них;


- будь-який спам, грабінг, ботнети, xrumer, submitter та будь-яке інше подібне ПЗ;


- використовувати ip-адреси, що не належать вам;


- ресурси, що розповсюджують "спайси" та інші наркотичні речовини;


- ресурси закликають до міжрасової та міжнаціональної ворожнечі;


У разі отримання скарг (abuse) та залежно від характеру порушення, компанія залишає за собою право застосувати один із наступних заходів стосовно клієнта:


- надати 24 години на виправлення порушення без блокування послуг


- заблокувати послуги до виправлення порушення


- відключити послуги без повернення невикористаних коштів


У деяких випадках клієнт додатково сплачує грошовий штраф, якщо його дії прямо чи опосередковано призвели до збитків компанії.


 


Права та обов'язки клієнта


- Клієнт зобов'язаний дотримуватися всіх правил і вимог, описаних у цьому договорі.


- Клієнт зобов'язаний повідомити компанію про відмову від продовження оренди виділеного сервера за 15 днів до закінчення терміну оренди через тикет систему.


- Поважати права інших, включаючи права на недоторканність приватного життя та інтелектуальну власність.


- При спілкуванні зі співробітниками компанії за допомогою тикет-системи, онлайн-чату, телефону та іншими засобами зв'язку, клієнт зобов'язаний спілкуватися та поводитися в рамках загальноприйнятих морально-етичних норм.


- Клієнт має право на повернення невикористаних коштів.


- Клієнт має право на безоплатну технічну підтримку, що забезпечує доступність, працездатність наданих послуг та їх відповідність пакетним параметрам. 


- Клієнт має право на послуги базового безкоштовного адміністрування згідно з переліком послуг лише за наявності панелі керування.


- Клієнт має право на відстрочку платежу на розсуд компанії.


 


Права та обов'язки компанії


- Компанія залишає за собою право вносити зміни до правил надання послуг в односторонньому порядку та без повідомлення клієнтів.


- Компанія залишає за собою право призупинити дію облікового запису або сервера клієнта на час проведення технічних робіт, DDOS-атак, стихійних лих та форс-мажорних обставин.


- Компанія залишає за собою право видалити обліковий запис віртуального хостингу або VPS сервера на 10-й день після прострочення платежу. Дані з акаунта повертаються тільки після оплати простроченого періоду.


- Адміністрація може надіслати клієнту запит на надання документів, що засвідчують особу.


- Компанія гарантує мінімальну пропускну здатність для 1 (одного) VPS на рівні 10 Мбіт/сек


Гарантії послуг


Компанія гарантує відповідність ресурсів заявленим у тарифах, а також відсутність оверселлинга.


- Компанія гарантує компенсацію коштів за просту з вини Компанії. Компенсація нараховується виключно у вигляді додаткових днів у 5-кратному розмірі за кожну добу простою обладнання та поширюється на послуги хостингу та VPS.


- Компанія гарантує UpTime мережі 99%, крім випадків пов'язаних з технічним обслуговуванням обладнання та оновленням ПЗ, DDOS-атаками, стихійними лихами та форс-мажорними обставинами, а також простоями викликаними діями клієнта.


- Компанія гарантує повернення коштів протягом 7 днів після першого замовлення (CryptoCurrency платежі не повертаються). Всі наші підмережі недоступні в Туркменістані, недоступність вашого ВПС через блокування IP в Туркменістані не є достатньою причиною для повернення коштів.


 Обмеження відповідальності


- Компанія не несе відповідальності за вибір клієнтом ОС, ПЗ, тарифу та наслідки, які це може спричинити.


- Компанія не несе відповідальності за будь-які види прямого або непрямого збитку, роботу стороннього ПЗ або сервісів, втрату ділової репутації або фінансові збитки, пов'язані з перехопленням, втратою даних, DDOS-атаками та іншими обставинами пов'язаними чи ні діями клієнта через простої серверів.


- Компанія не має доступу до вмісту серверів клієнтів та не проводить перевірку на відповідність контенту цим умовам та правилам, за винятком випадків надходження обґрунтованих скарг від третіх осіб.


- Компанія не несе відповідальності за затримку встановлення виділених серверів з незалежних від компанії причин.


 


Відмова від надання послуг


 

Компанія залишає за собою право відмовити у наданні послуг клієнту при негідному та образливому зверненні, що принижує честь та гідність співробітника(ів) компанії.


- Компанія залишає за собою право припинити надання послуг (на власний розсуд) у разі порушення клієнтом одного або декількох пунктів даних правил.


- Компанія залишає за собою право заборонити розміщення матеріалів, які, на нашу думку, не є прийнятними з точки зору загальнолюдських принципів гуманізму.

  


Скарги на порушення інтелектуальних прав

 


- Компанія не має права встановлювати факт наявності чи відсутності правопорушення. На це уповноважені лише відповідні судові та правоохоронні органи.


- Подання скарги про порушення інтелектуальних прав забезпечує можливість правовласником захисту своїх виняткових прав та передбачає пересилання скарги власнику послуги хостингу, надання часу на відповідь та ухвалення рішення про блокування послуги хостингу за результатами відповіді, наданої його власником.


- У власника сайту є 24 години на відповідь з моменту пересилання скарги нашою компанією. У разі ігнорування скарги, наша компанія має право заблокувати сайт до отримання відповіді від клієнта.