Повернення коштів

Наші клієнти мають право на повернення коштів за невикористані періоди обслуговування. BlueVPS та партнери компанії використовують наступні правила, положення та умови повернення оплати:


  • Повернення коштів неможливе, якщо користувач порушує будь-які умови використання сервісу або угоди.
  • Повернення коштів за виділений сервер передбачено у разі порушення компанією BlueVPS або її партнерами умов, положень та користувацьких угод. У цьому випадку запит на повернення буде окремо розглядатися відповідним менеджером служби підтримки.
  • Компанія надає 7-денний пробний період, який передбачає повне відшкодування за послуги (крім послуг, зазначених вище, та плати за встановлення) протягом 30 календарних днів після того, як користувач підписався на послугу. Щоб запросити повне повернення коштів, користувач повинен звернутися до відділу продажу BlueVPS через систему тикетів.
  • Не підлягають поверненню додаткові збори за допомогу в установці сервісу.
  • Не підлягають поверненню покупки, зроблені за допомогою будь-якого типу криптовалюти.
  • Компанія розраховує запити на повернення коштів, подані після закінчення 7-денного пробного періоду, відповідно до невикористаних умов обслуговування.


BlueVPS повертає кошти, використовуючи такі способи оплати:


  • PayPal
  • Дебетові/кредитні картки
  • WebMoney


Зверніть увагу, за переказ грошей у рамках зазначених послуг може бути нарахована комісія.


Користувач автоматично приймає ці правила повернення під час розміщення замовлення на будь-яку з послуг, наданих та пропонованих BlueVPS або його партнерами. Ви маєте змогу звернутися до нашої служби підтримки, якщо у вас є питання щодо повернення коштів.


Компанія гарантує повернення коштів протягом 7 днів за запитом клієнта (платежі в криптовалюті не повертаються). Усі наші підмережі заблоковані в Туркменістані, недоступність IP у поточному регіоні не є достатньою причиною для повернення коштів.